FINAL FANTASY IV از سری بازی های نقش آفرینی اندروید است که برای افراد بالای۱۲ سال طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. شما بعنوان یک قهرمان وارد بازی می شوید و باید از سد دشمنانی که در سرراهتان قرار دارند بگذرید آنها را از بین ببرید و به مراحل بالاتری بروید، در هر مرحله می توانید شخصیت خود را تغییر دهید و نقشه های متفاوتی برای مقابله با دشمنان بکار ببرید. فرامش نکنید هرچه به مراحل بالاتر می روید با دشمنان سر سخت تری رو به رو خواهید شد.

دانلود FINAL FANTASY IV 1.5.7 - بازی فانتزی نهایی IV برای اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی SQUARE ENIX Co.,Ltd. برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۲٫۳٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. از ویژگی های خیلی خوب بازی مذکور گرافیک فوق العاده و HD آن است که جذابیت بازی را چندن برابر کرده و باعث شده که تا به امروز بیش از ۱۰۰هزار بار توسط کاربران سرتاسر جهان دانلود و اجرا شود و امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های خوب بازی FINAL FANTASY IV رایگان بودن و در دسترس بودن آن است و همچنبن اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفدارن بازی های نقش آفرینی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. این نکته را فراموش نکنید که شما برای اجرای بازی باید فایل دیتای آن را نیز نصب کنید.