Wartide Heroes of Atlantis عنوان یک بازی نقش محور و اکشن میباشد که توسط استودیوی Kongregate در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است و توانسته امتیاز ۴٫۶ از ۵ را در این مارکت کسب کند و تا به امروز ۵۰۰۰۰۰ بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است.

در بازی جذاب Wartide Heroes of Atlantis شما کنترل و هدایت قهرمانانی را برعهده خواهید داشت که با هدف بازپس گیری آتلانتیس مبارزه میکنند. ارتش خود را از قهرمانان تشکیل دهید و آن ها را برای مبارزه همه جانبه آماده کنید.

دانلود Wartide Heroes of Atlantis 1.15.04 - بازی نقش آفرینی قهرمانان آتلانتیس برای اندروید

قلمرو شما مورد حمله دشمنان قرار میگیرد. برای دفاع از قلمرو خود تمام نیروها را بکار بگیرید. مهارت های مبارزه ای قهرمانان خود را منحصر به فرد و سفارشی کنید تا از پس تمامی ماموریت هایی که به گروه شما محول میشود برآیید. با کسب امتیاز و جمع آوری سکه شما میتوانید آیتم های کمکی را برای قهرمانان خود از فروشگاه بازی آنلاک کنید.

Wartide Heroes of Atlantis سیستم نبرد منحصر به فرد و بسیار استراتژیک را معرفی می کند که در آن میتوانید با رهبران سراسر جهان رقابت کنید. همچنین میتوانید با معرفی بازی به دوستان خود با آنان یک اتحاد شکست ناپذیر ایجاد کنید.

جدیدترین نسخه بازی Wartide Heroes of Atlantis را به همراه نسخه مود برای دانلود آماده کردیم.