Grim Soul: Dark Fantasy Survival نام این بازی ترسناک که در دسته بندی بازی های نقش آفرینی قرار دارد میباشد. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است.

در بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival شما نقش انسانی را دارید که باید برای بقا و زنده ماندن خود تلاش کند. محیط بازی تاریک و ترسناک است و در این تاریکی شما باید از جان خود محافظت کنید. منابع و آیتم های موجود را جمع آوری کنید و برای خود یک قلعه امن بسازید. در طی بازی ممکن است هیولاها و یا زامبی ها به شما حمله کنند. شما باید با آنان مبارزه کنید قبل از اینکه شما را نابود کنند.

دانلود Grim Soul: Dark Fantasy Survival 6.1.0 - بازی اکشن و بقا در تاریکی اندروید

سلاح های مرگبار را انتخاب کنید. مقابله با بحران ها و جلوگیری از حملات دشمن وظیفه شماست. از سبک های مختلف مبارزه استفاده کنید و یک استراتژی موثر برای استفاده از هر نوع سلاح پیدا کنید! همیشه چیزی برای انجام دادن وجود دارد مانند ماموریت های کامل که موجب دریافت پاداش می شوند.

شما نه تنها با گرسنگی و تشنگی مقابله می کنید بلکه باید با انبوهی از جانوران که قصد نابودی شما را دارند مقابله کنید. استراتژی شما برای بقا همه چیز را تعیین خواهد کرد. سفر خود را شروع و برای تبدیل شدن به یک قهرمان در یک بازی وحشیانه برای جنگجویان تلاش کنید.

جدیدترین نسخه بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival به همراه نسخه مود در اختیار شماست.