Crazy for Speed یا دیوانه سرعت یک بازی مسابقه ای و ریسینگ برای دستگاه های اندرویدی شماست که توسط استودیوی MAGIC SEVEN طراحی و در گوگل پلی منتشر شده است این بازی توانسته امتیاز ۴٫۵ را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

Crazy for Speed به شما یک تجربه مسابقه بی نظیر ارائه می دهد. اتومبیل رانی دیوانه وار در جاده های خطرناکی نظیر جاده کوه آلپ، جاده ساحلی ونیز، جاده کویر نوادا، جاده ی آمازون، جاده آسفالت از موناکو، جاده شهر توکیو، جاده یخ زده هیمالیا، جاده شبانه لندن و غیره.

دانلود Crazy for Speed 6.6.1200 - بازی ریسینگ دیوانه سرعت برای اندروید + مود

همه ی کارهایی که دوست دارید در دنیای واقعی انجام دهید را میتوانید در این بازی تجربه کنید. رانندگی با سرعت بالا، سبقت های دیوانه وار و از این قبیل کارها.

اتومبیل خود را در ابتدای بازی انتخاب میکنید و میتوانید رنگ دلخواه خود را روی آن بزنید. در طی بازی مهارت های سواری خود را ارتقا دهید و آنرا سفارشی کنید. بازیکنان را از سراسر جهان به چالش بکشید. مخالفان خود را در جاده دنبال کنید و راننده مسابقه برتر باشید. برای این عنوان شما باید دیوانه وار رانندگی کنید.

ما جدیدترین نسخه بازی Crazy for Speed را به همراه نسخه مود در اندرویدکده برای شما عزیزان منتشر کرده ایم تا از این تجربه بینظیر لذت ببرید.