Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS عنوان یک بازی جذاب و پرطرفدار از استودیوی VERTIGO GAMES OÜ میباشد که در دسته بازی های اکشن قرار دارد و مشابه بازی نوستالژی و محبوب کانتر میباشد. این بازی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و توانسته امتیاز ۴٫۳ را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

اگر شما از طرفداران بازی کانتر باشید میدانید که گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور میباشد. در بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS شما باید به عنوان یک سرباز به محیط های مختلف بروید و با دشمنان خود مبارزه کنید. بیش از ۳۰ سلاح در بازی وجود دارد که میتوانید آن ها را خریداری کرده و با آنها به سوی رقیبان شلیک کنید. اسلحه هایی مانند: تپانچه، تک تیر انداز، تفنگ های اتوماتیک، تفنگ ساچمه ای، نارنجک و…

دانلود Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS 12.812 - بازی اکشن کانتر برای اندروید

 

حالت های مختلفی برای بازی وجود دارد که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. بستگی به شما دارد که بخواهید آنلاین بازی کنید یا آفلاین. چند نفره مبارزه کنید و یا به صورت تک نفره وارد بازی شوید. همچنین محیط های گوناگونی نیز وجود دارند. مهارت های منحصر به فرد خود را در بازی به کار بگیرید تا یکی یکی دشمنان را شکست دهید و امتیاز کسب کنید.

اکنون جدیدترین نسخه بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS را به همراه نسخه مود برای شما عزیزان منتشر کرده ایم تا از این بازی با کیفیت و در عین حال کم حجم لذت ببرید.