Manor Cafe نام یکی از مهیج ترین بازی های پازلی است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما یک رستوران قدیمی و متروکه را خریداری کرده اید و حالا می خواهید آن را به رستوران رویایی خود تبدیل کنید،شما  می توانید رستوران را طیق سلیقه ی خود تغییر هید و هر قسمتی را که دوست نداشتید حذف کنید. شما هر قسمت جدیدی را که به رستوران خود اضافه می کنید امتیازات بیشتری را بدست می آورید و به مرحله ی بالاتری صعود می کنید. در این بین که به مراحل بالاتری می روید شخصیت ها ی جدید و بانمکی را ملاقات خواهید. فراموش نکنید که شما با چالش های زیادی روبه رو هستید تا بتوانید رستوران خود را آماده کنید.

دانلود Manor Cafe 1.184.44 - بازی پازلی جالب برای اندروید

این بازی جذاب و دوست داشتنی توسط استودیوی بازی سازی توسط استودیوی بازی سازی GAMEGOS برای دستگاه های اندرویدی ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک بازی بسیار جذاب و محیط آن نیز ساده است، بطوریکه شما براحتی می توانید در جریان بازی قرار بگیرید و کنترل آن را در دست داشته باشید. بازی مذکور تا به امروز بیش از چندین هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و همچنین توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

از ویژگی های بازی Manor Cafe می توان به رایگان بودن آن و اینکه براحتی در دسترس همگان است اشاره کرد، از دیگر ویژگی های خوب آن این است که بازی برای اجرا نیاز به اینترنت ندارد و در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید. اگر از طرفداران بازی های پازلی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. برای ساخت رستوران رویایی خود آماده اید؟