Racing Limits عنوان یک بازی مهیج و جذاب از دسته بازی های مسابقه ای و ریسینگ است که توسط تیم بازی سازی SBK Games به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی شما منتشر شده است.

Racing Limits یک بازی مسابقه ای کامل است. میتوانید وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید و با آن در سطح شهر و در بزرگراه ها رانندگی کنید و از گرافیک بی نظیر بازی لذت ببرید. بازی شامل ۵ حالت مختلف میباشد که عبارتند از: داستانی، بی پایان، زماندار، آزاد و چند نفره. همچنین شما قادر خواهید بود که از بین صبح، غروب و شب تایم مورد علاقه خود را برای بازی انتخاب کنید.

دانلود Racing Limits 1.7.8 - بازی مسابقه ای سرعت مجاز اندروید

در Racing Limits هیچ محدودیتی وجود ندارد، بلکه فقط مهارت های مسابقه ای شما وجود دارد! بنابراین به همان سرعتی دلخواهتان است رانندگی کنید کاری را که نمی توانید در زندگی واقعی انجام دهید، پیاده کنید و از آن لذت ببرید.

۴ زاویه دوربین وجود دارد که میتوانید تماشا کنید. کنترل بازی بسیار آسان است و توسط کنترلر های لمسی صفحه نمایش صورت میگیرد. گرافیک بازی به صورت پیچیده طراحی شده به این صورت که به جزییات وسایل نقلیه و جاده ها بسیار توجه شده است و این امر سبب لذت بخش تر شدن بازی برای شما میشود.

جدیدترین نسخه بازی Racing Limits به همراه نسخه مود را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم.