Titanfall: Asault نوعی بازی جدید و زیبا در سبک استراتژی و اکشن است که توسط استودیو بازی سازی NEXON M Inc برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. برای نصب بازی بر روی گوشی و تبلت خود نیاز به نسخه اندروید بالای ۵٫۰ دارید و این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن اینترنت برای شروع ضروری است و بازی به صورت آنلاین قابل اجراست همچنین این گیم پلی مناسب افراد بالای ۱۶ سال می باشد.

با تایتان ها و خلبانان همراه شده و در مقابل بازیکنان دیگر در سراسر جهان به نبردی واقعی و مهیج مشغول شوید. یک گروه قدرتمند از تایتان ها و خلبان های شجاع را تشکیل دهید و آنها را به نیرو های غیر قابل شکست پذیر تبدیل کنید. با پیشروی در بازی می توانید ده ها کارت از تایتان ها و خلبان ها را آنلاک نمایید و با ارتقاء دادن توانایی هایشان هریک را در مبارزات شرکت دهید و امتیاز کسب کنید. تنوع بسیار زیادی در کارت ها وجود دارد حتی کارت های پشتیبان نیز در بازی گنجانده شده اند که میتوانید از آنها برای حمایت نیرو های در حال نبرد استفاده کنید.

دانلود Titanfall: Asault 2.1.4 - بازی استراتژیکی سقوط تیتان اندروید

چالش ها و لحظات نفس گیر و همچنین گرافیک عالی و منحصر به فرد باعث شده تا ساعت ها سرگرم شوید و برای رقابت با دوستانتان هر لحظه تلاش کنید. خود را برای یک گیم پلی مهیج و زیبا در موبایلتان آماده کنید بازی Titanfall: Asault توانسته با کسب امتیاز عالی ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی نظر مخاطبان را به خود جلب کند به طوریکه در مدت زمان کمی بیش از ۵ میلیون نفر آن را دانلود کنند.