Summer Camp Island AR یکی از بازی های جذاب شبیه سازی اندرویدی است که برای تمام سنین طراحی شده است. فضای بازی مربوط به فصل تابستان است و شما می توانید به کمپ های تابستانی مختلف  از قبیل : کمپ های ورزشی و هنری و غیره بروید و تابستان خود را در آنجا بگذرانید اما در ابتدا شما می توانید به یک کمپ عجیب و غریب بروید که در آنجا با هیولاها و سحر و جادوها و اتفاقات زیادی روبه رو می شوید،شما باید بتوانید به کمپ های دیگری رفته و چالش های زیادی را پشت سر بگذارید.

دانلود Summer Camp Island AR 1.0.2 - بازی شبیه سازی جزیره تابستانی برای اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Cartoon Network برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۴ به بالا طراحی و منتشر شده است و با وجود اینکه تنها ۴ روز از انتشار این بازی در اپ استورهای اندروید می گذرد، با استقبال خوبی از سوی کاربران روبه رو شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را به خود اختصاص دهد. گرافیک و محیط بازی بسیار جذاب و ساده است و شما براحتی  می توانید در جریان بازی قرار بگیرید و بازی را کنترل کنید.

از ویژگی های خوب بازی Summer Camp Island AR می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد پس شما در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید و از اجرای آن لذت ببرید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.