Crafting Kingdom – Strategic Idle Tycoon نام یک بازی استراتژیک از استودیوی MetalPop Games میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی شما منتشر شده است و توانسته امتیاز ۴٫۲ از ۵ را از نظرات کاربران کسب کند.

در این بازی جذاب و سرگرم کننده شما باید قلمرو و پادشاهی خود را بسازید و آن را رونق ببخشید. با ساخت سایت های تولید، منابعی مانند آهن و ذغال سنگ را استخراج کنید و از آنها برای گسترش قلمرو خود استفاده کنید. با جمع آوری طلا میتوانید آیتم های جدید را باز کنید و از آنها به نفع خودتان استفاده کنید.

دانلود Crafting Kingdom - Strategic Idle Tycoon 2.03 - بازی استراتژیک خلق پادشاهی برای اندروید + مود

شما در بازی Crafting Kingdom – Strategic Idle Tycoon باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید که این ماموریت ها برای شما سکه و امتیاز در پی خواهد داشت. مقدار زیادی از کالاها برای تولید، زنجیره های پیچیده تولید و بسیاری از ماموریت های پیچیده برای شما در بازی وجود دارند.

املاک خود را بسازید و برای زیباتر کردن و گسترش پادشاهی خود تلاش کنید تا به ثروتمندترین بازرگان این بازی در سراسر جهان تبدیل شوید!

جدید ترین نسخه بازی Crafting Kingdom – Strategic Idle Tycoon به همراه نسخه مود را برای شما منتشر کرده ایم تا از این بازی محبوب لذت ببرید.