Tap Wizard RPG : Arcane Quest از سری بازی های شبیه سازی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما باید با استفاده از طلسم ها و جادوهایی که در اختیار دارید دشمنان خود را از بین ببرید بعلاوه ی این ها ده ها قدرت نیرومند هستند که شما در این راه کمک می کنند، همچنین ۶۰ نیروی قدرمند در اختیار دشمنان شما قرار دارند که باید تک تک آنها را شکست دهید. فراموش نکنید که هرچه شما امتیازات بیشتری را بدست اورید می توانید قدرت خود و طلسم هایی که در اختیار شما هستند را ارتقا دهید.

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Iron Horse Games LLC برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است و با اینکه مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را به خود اختصاص دهد و همچنین طرفداران زیادی را پیدا کند. گرافیک پیکسلی و صداگذاری مهیج بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است و محیط بازی نیز بسیار ساده طراحی شده بطوریکه شما براحتی می توانید در جریان بازی قرار بگیرید.

دانلود Tap Wizard RPG : Arcane Quest 1.9.1 - بازی شبیه سازی اندروید

از ویژگی های خوب بازی Tap Wizard RPG : Arcane Quest می توان به رایگان بودن آن و اینکه بازی برای اجرا نیازی به فایل دیتا ندارد. اما شما برای اجرا بازی باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرای بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. برای مبارزه با هیولاها و نیروهای شیطانی آماده اید؟