HEBF Optimizer یک برنامه کاربردی که با هدف تمرکز بر عملکرد باتری و افزایش کارایی آن است و دارای جعبه ابزار مفید و هوشمندی است که در هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اجزا تشکیل دهنده دستگاه های هوشمند باتری ها می باشند و در صورت به وجود آمدن مشکلی دیگر مثل سابق قابل استفاده نیستند. علت های مختلفی عملکرد باتری را تحت تاثیر خود قرار می دهند که باعث می شود عمرشان کاهش یابد و پس از مدتی ظرفیت نگهداری انرژی گذشته را نداشته باشند. به همین دلیل وب سایت اندروید کده تصمیم گرفته تا اپلیکیشنی در جهت این مشکل به شما معرفی کند.

دانلود HEBF Optimizer Pro 2.1 - ابزار بهینه ساز گوشی اندروید

HEBF Optimizer Pro عنوان یک نرم افزار بی نظیر برای بهینه سازی باتری دستگاه های اندرویدی می باشد که توسط استودیو برنامه نویسی Android VIP منتشر شده است. این برنامه با تمرکز بر عملکرد باتری سعی می کند تا استفاده از آن را به صورت ویژه ای بهینه کند و بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید. توانایی های این اپلیکیشن تنها بهینه سازی باتری نیست بلکه با داشتن جعبه ابزار های موجود کمک می کند تا قسمتی از فایل های اضافی را پاک کنید و سرعت اسمارت فونتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

اپلیکیشن HEBF Optimizer Pro با بهره بردن از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه بهینه سازی باتری و دیگر منابع گوشی های هوشمند توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که برای اجرا نیازمند دسترسی به روت هستید.