Metal Wings: Elite Force نام یک بازی جذاب با گرافیک دو بعدی hd  میباشد که توسط استودیوی OneSoft Global PTE. LTD. در مارکت اندروید منتشر شده. در این بازی شما شخصیت خود را در اول بازی انتخاب میکنید و در طی بازی باید با آن به مبارزه با دشمنان بروید.

شخصیت های عجیب و غریب و اغلب ترسناکی را در بازی Metal Wings: Elite Force مشاهده خواهید کرد که باید آن ها را از بین ببرید. سلاح های متنوعی در اختیار شما قرار دارد که با آنها به سوی دشمن شلیک میکنید. میتوانید سلاح های جدید تهیه کنید و یا قابلیت های سلاح خود را ارتقا بدهید.

دانلود Metal Wings: Elite Force 6.7 - بازی اکشن نیروی نخبگان برای اندروید + مود

دشمنان پیش روی شما دارای مهارت های منحصر به فردی هستند که آنها را از هم متمایز میکند و این امر سبب سخت و پیچیده تر شدن بازی برای شما میشود. به گونه ای که شما باید بدانید که چه تاکتیکی را برای از بین بردن هر دشمن استفاده کنید.

اگر شما از علاقه مندان به بازی های اکشن و تیر اندازی هستید بازی Metal Wings: Elite Force برای شما انتخاب خوبی است زیرا میتواند با گرافیک خوب روزها و ساعت ها شما را سرگرم کند.

اکنون جدیدترین نسخه Metal Wings: Elite Force را به همراه نسخه مود برای شما به اشتراک گذاشته ایم تا با یک کلیک آن را دانلود کنید.