Extreme Racing Adventure نام یک بازی hd از دسته بازی های مسابقه ای و ساخته استودیوی Minimo میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی بر اساس نظرات و پیشنهادات مخاطبان و طرفداران طراحی شده تا یک بازی جذاب مناسب سلیقه گیمر ها ایجاد شود.

دانلود Extreme Racing Adventure 1.4 - بازی مسابقه ای ماشین سواری برای اندروید + مود

بازی Extreme Racing Adventure همانطور که سازنده اش آنرا معرفی کرده متفاوت از سایر بازی های مسابقه ای که به صورت بچه گانه طراحی شده میباشد. و الان این بازی جذاب مناسب بزرگسالان و دارای کیفیت فوق العاده است. هیجان بازی به وسیله موسیقی متن های شگفت انگیز بیشتر میشود و این امر موجب لذت بخش تر شدن بازی برای شما مخاطبان میشود. همچنین مسابقه در محیط های متنوعی انجام میشود. زمین هایی مانند بیابان شنی، تپه های صخره مانند، آسفالت شیب دار و …. هر چیزی که شما نمیتوانید در دیگر بازیهای مسابقه ای برای کودکان نوپا پیدا کنید.

وسیله نقلیه خود را در ابتدای بازی انتخاب کنید و در طی بازی آنرا از لحاظ ظاهر و قابلیت ها ارتقا دهید. بازی به صورت رایگان است ولی با پرداخت درون برنامه ای میتوانید از آیتم های کمکی بهره ببرید.

رانندگی دیوانه وار در تپه ها و بیایان ها را در این بازی مهیج تجربه خواهید کرد. Extreme Racing Adventure را دانلود کنید و آنرا به دوستان خود معرفی کنید.