Max Shooting یکی از جذاب ترین بازی های اکشن اندرویدی است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. شما به عنوان یک تیرانداز وارد بازی می شوید و باید تا جایی که می توانید دشمنان خود را با شلیک گلوگه از بین ببرید، باید چالش های پیش رو را براحتی پشت سر بگذارید تا بتوانید امتیازات بیشتری را بدست آورید، هر چه امتیازات بیشتری را بدست آورید قادر خواهید بود که سلاح ها و توانایی های خود را ارتقا دهید، فراموش نکنید در طول بازی  یک نقشه در اختیار شما خواهد بود که بتوانید برای پیدا کردن مسیر ها از آن استقاده کنید. سلاح هایی که در اختیارتان هستند شامل پیشرفته ترین سلاح های ممکن می باشند و از طرفی ۲۰ عدد سلاح مرگبار نیز بطور جداگانه در اختیار شما قرار دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

دانلود Max Shooting 3.3 – بازی اکشن بیشترین تیراندازی اندروید

این بازی جذاب توسط استودیو بازی سازی Winzbro Inc برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. همچنین گرافیک بی نظیر و صداگذاری مهیجی برخوردار است بطوریکه ساعت ها می تواند شما را سرگرم نگهدارد. جالب است که بدانید این بازی تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران در سراسر جهان دانلود و اجرا شده و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ را کسب کند.

یکی از ویژگی های  بازی جذاب Max Shooting رایگان بودن آن است و از ویژگی های خیلی خوب بازی مذکور این است که شما قادر خواهید بود هم بصورت آفلاین و هم آنلاین بازی را اجرا کنید،یعنی شما می توانید بصورت تک نفره و چند نفره به رقابت با دشمنان بپردازید و همه ی آنها را از سر راه خود بردارید.  فراموش نکنید که در طول بازی ماموریت هیی برای شما در نظر گرفته می شود که باید آنها را انجام دهید. آماده اید که بعنوان یک تیرانداز وارد میدان شوید و دشمنان را از سر راه خود بردارید؟