Car vs Bike Racing نام یکی از بازی های مسابقه ای اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. بدون حد و مرز ، بدون هیچگونه قانونی در هر زمان و مکانی رانندگی کنید و تمام قوانین را زیر پا بگذارید و یک مسابقه ی مرگبار بین تمامی وسایل نقلیه برگزار کنید و هر وسیله ای که دلتان می خواهد را انتخاب کرده و مسابقه را برگزار نمایید، خودتان هم می توایند یکی از آنهارا انتخاب کرده، شما می توانید از بین ۲۰ وسیله ی نقلیه یکی را برای خود انتخاب کنید و وارد مسابقه شوید.

دانلود Car vs Bike Racing 1.3 - بازی مسابقه اتومبیل در برابر دوچرخه اندروید

این بزی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Million games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. بازی از گرافیک جذاب و صداگذاری مهیجی برخوردار است و تا به امروز بیش از چند هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را بدست آورد. محیط و گرافیک بازی به گونه ای است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد.

از ویژگی های خوب بازی جذاب Car vs Bike Racing رایگان بودن آن است و همچنین شما برای اجرا نیازی به اینترنت ندارید و در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های رقابتی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. برای یک مسابقه ی آزاد و پرهیجان اتومبیل رانی اماده اید؟