Cube Survival: LDoE  از سری بازی های اکشن و بقا است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. ماجرای بازی از این قرار است که جهان در حال به پایان رسیدن است و شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید، حال در این بین می توانید فرماندهی گروهی از دوستان خود را به عهده بگیرید و به وسیله ی آنها قلمرو خود را گسترش دهیدو برای بقا تلاش کنید. شما و گروهتان باید در جنگ های مختلف شرکت کنید و حتما پیروز میدان شوید تا بتوانید سلاح ها و امکانات خود را  بروز رسانی کنید. از هیچ تلاشی برای زنده ماندن دریغ نکنید.

دانلود Cube Survival: LDoE 1.0.0 - بازی بقاء در سرزمین بلوکها اندروید

این بازی منحصر بفرد و جذاب توسط استودیوی بازی سازی Mishka Production برای دستگاه اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و منتشر شده است و تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را به خود اختصاص دهد. محیط و  گرافیک زیبای این بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده بطوریکه می تواند ساعت ها شمارا سرگرم نگه دارد.

از دیگر ویژگی های خوب بازی Cube Survival: LDoE می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد اما فراموش نکنید که این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد و شما تنها با یک اتصال ساده بدون آنکه نیازی به دانلود فایل دیتای بازی داشته باشید، می توانید بازی را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بای های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی جذاب و منحصر بفرد نیز لذت خواهید برد. آماده اید که برای زنده ماندن تلاش کنید؟