Dead Island Survivors نام یکی از بازی های اکشن اندرویدی است. داستان بازی از این قرار است که شما وارد یک جزیره ی ناشناخته شده اید و حال برای زنده ماندن باید تلاش کنید. در این جزیره ی ناشناخته تعداد زیادی زامبی زندگی می کنند که از تمام گوشه و کنار جزیره به شما حمله می کنند و شما باید با ستفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، فراموش نکنید که هرچه زامبی های بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری کسب می کنید و می توانید از قهرمانان برای کشتن زامبی های کمک بگیرید، شما باید در مکان های مختلف جزیره به جست و جو بپردازید تا بتوانید تمای زامبی ها را از بین ببیرد و بعلاوه ی از بین بردن زامبی ها باید قابلیت های جدیدی را برای خود بدست آورید.

دانلود Dead Island Survivors 1.0 - بازی بازماندگان جزیره اندروید

این بازی جذاب و زیبا توسط استودیوی بازی سازی Deep Silver برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۵ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک و محیط بازی بسیار زیبا ساده طراحی شده است و شما براحتی می توانید در جریان بازی قرار بگیرید. این بازی اکشن تا به امروز توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد و بیش چندین هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است.

از ویژگی های بازی Dead Island Survivors می توان به رایگان بودن آن و اینکه براحتی در دسترس همگان است اشاره کرد و همچنین از ویژگی های خیلی خوب بازی می توان به اینکه بازی بصورت آفلاین قابل اجرا است و شما در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید نیز اشاره کرد. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که برای نجات جان خود تلاش کنید؟