House Flip with Chip and Jo از سری بازی های شبیه سازی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار است که شما باید به شخصیت ها کمک کنید که خانه های قدیمی را پیدا کنند و بتوانند آنها را به پایین ترین قیمت ممکن خریداری نمایند و پس از آن باید همین خانه ها را با استفاده از روش های معماری جدید و امکاناتی که در اختیار آنها قرارداده می شود تغییر دهند و به بالاترین قیمت بفروشند تا از این طریق پول زیادی بدست بیاورند. در حقیقت می توان گفت شما نقش یک مشاور املاک را به عهده دارند اگر ماموریت هایی که به شما داده می شود را بدرستی انجام دهید در انتها به یک مشاور املاک مستقل و حرفه ای تبدیل می شوید.

دانلود House Flip with Chip and Jo 1.2.4 - بازی طراحی خانه های قدیمی اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی fun-gi برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۵٫۰ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است و تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را بدست آورد. گرافیک سه بعدی بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است بطوریکه براحتی می توان بازی را جزو گیم پلی های اعتیاد آور بحساب آورد، زیرا براحتی می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد.

از دیگر ویژگی های خیلی خوب بازی House Flip with Chip and Jo این است که شما می توانید فضای داخلی و خارجی خانه را تغییر داده و همچنین دکوراسیون را نیز می توانید تغییر دهید و وسایل جدیدی را خریداری کنید. بازی مذکور رایگان بوده و براحتی در دسترس همگان قرار دارد و همچنین آفلاین می باشد بنابراین شما در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.