Bingo Monster Mania – Spooky Adventures نام یکی از بازی های تخته ای اندروید است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. داستان بازی از این قرار  است که شما باید خانه های خالی از سکنه را بری بدست آوردن سکه ها و گنج ها جست و جو کنید در این بین با هیولاها و موجودات جذاب و دوست داشتنی روبه رو خواهید شد، در طول بازی با چالش هایی زیادی روبه رو هستید باید حسابی حواستان را جمع کنید تا بتوانید گنج ها و سکه های زیادی را بدست آورید.

فراموش نکنید که شما در این خانه ها باید یکسری قطعات پنهان را جمع آوری کنید تا بتوانید بخش هایی از بازی را باز کنید و با مراحل جدیدی روبه رو شوید، شما با ۷۵ سطح کاملا متفاوت هستید. در تمام مدت بازی یک نقشه ی راهنما در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید که مسیر را گم نکنید. یکی از نکات مثبتی که باعث شده جذابیت بازی چندین برابر شود، قابلیت Spin در بازی است، شما می توانید هرروز از این قابلیت استفاده کرده و امتیازات خود را بیشتر کنید.

دانلود Bingo Monster Mania - Spooky Adventures 1.42 - بازی ماجراجویی هیولا ها اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Beautiful Bingo Games by Difference Games LLC برای تمامی دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و منتشر شده و با اینکه تنها چند روز از آخرین آپدیت این نسخه ی بازی می گذرد بیش از ۱۰۰۰۰۰ هزار مرتبه توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود شده و امتیاز عالی ۴٫۸ از ۵ را بدست آورده است. گرافیک HD و صداگذاری مهیج بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است، بطوریکه ساعت ها شما را سرگرم نگه می دارد و همچنین بازی را جزو دسته بازی های اعتیاد آور قرار داده است.

از ویژگی های بازی پرطرفدار Bingo Monster Mania  می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد، همچنین بازی مذکور بصورت آفلاین قابل اجرا است و شما بدون نیاز به اتصال اینترنت در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید و شما می توانید امتیازات بدست آورده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.  اگر شما از طرفداران بازی های تخته ای هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. برای یک ماجراجویی جذاب آماده اید؟