The Grand Rampage: Vice City از سری بازی های جذاب اکشن است که برای افراد بالای ۱۷ سال ارائه شده است، زیرا سطح خشونت بازی بسیار بالا است. شما بعنوان یک گنگستر وارد بازی می شوید و باید سعی کنید تمام گنگسترهای دیگر را از بین ببرید و خودتان به قدرتمندترین گنگستر تبدیل شوید، تا جایی که بتوانید امپراطوری خودت را ایجاد کنید. برای این کار ماموریت هایی به شما محول می شود که شما اگر بتوانید همه ی آنها را با موفقیت به پایان برسانید و دشمنان را از سر راه خود بردارید، براحتی می توانید به قدرتمندترین گنگستر تبدیل شوید. فراموش نکنید که امکاناتی از قبیل سلاح ها و ماشین های جدید در اختیار شما قرار خواهند داشت.

دانلود The Grand Rampage: Vice City 1.6 - بازی اکشن گنگستری اندروید

این بازی فوق العاده جذاب توسط استودیوی بازی سازی Super FPS Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ بالا طراحی شده و تا به امروز بیش از ده ها هزار بار توسط کاربران در سراسر جهان دانلود شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را بدست آورد، همچنین بازی از گرافیک خوب و صداگذاری مهیجی برخوردار است که این مسئله باعث چندبرابر شدن جذابیت بازی شده است.

از ویژگی های خیلی خوب بازی The Grand Rampage: Vice City رایگان بودن آن است و اینکه بصورت آفلاین قابل اجرا است، پس شما در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید. بخاطر داشته باشید با این وجود که بازی بصورت آنلاین قابل اجرا است اما پس از نصب و اجرا کردن بازی فایل دیتای آن بصورت خودکار دانلود خواهد شد. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آیا تا بحال رویای گنگستر شدن را در سر پرورانده اید؟ حال وقت آن رسیده که رویای خود را عملی کنید!