Ocean Nomad Raft Survival از سری بازی های ماجرایی اندروید است و برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که در اقیانوس گیر افتاده ای و تنها یک قایق و قلاب برای شما مانده است اما ظاهرا یک کشتی در این نزدیکی ها غرق شده و شما می توانید از مواد غذایی که سر آب مانده است استفاده کنید زیرا این تنها شانس شما برای زنده ماندن است، حال مشکل بزرگتری در سر راه شما قراردارد، کوسه های گرسنه به سمت شما حجوم می آورند و شما باید با سلاح هایی که می توانید از کشتی غرق شده بدست آورید آنها را از بین ببرید و همچنین شما باید بتوانید یک سری سلاح های جدید را نیز بسازید. برای زنده ماندن تلاش کنید و تک تک کوسه ها را از بین ببرید تا بتوانید برنده ی بازی شوید.

دانلود Ocean Nomad Raft Survival 1.54 - بازی بقا در اقیانوس اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی Unisoft Games طراحی و بصورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا منتشر شده است و تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را به خود اختصاص دهد، گرافیک فوق العاده بازی جذابیت آن را چندین برابر کرده است بطوریکه براحتی می تواند شما را سرگرم نگه دارد.

از دیگر ویژگی های خوب بازی جذاب Ocean Nomad Raft Survival می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه بدون نیاز به اتصال اینترنت در هر زمان و مکانی می توانید بازی را دانلود کنید. اگر شما از طرفدارن بازی های شبیه سازی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. چقدر حاضرید برای زنده ماندن تلاش کنید؟