Soccer Mania از سری بازی های جذاب و سرگرم کننده ی ورزشی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. شما در مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ حضور دارید و باید با تیم منتخب و محبوب خود وارد زمین بازی شوید و سعی کنید که پیروز میدان باشید. شما می توانید بصورت دونفره و آفلاین بازی را اجرا کنید و قدرت بدنی و تاکتیکی خود را بالا ببرید و همچنین بصورت آنلاین با دیگر کاربان بازی در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید.

دانلود Soccer Mania 1.16 - بازی فوتبالی بدون دیتا برای اندروید

این بازی جذاب و بی نظیر توسط استودیوی بازی سازی ۷۰۷ INTERACTIVE برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک فوق العاده و حالت های مختلف جذابیت بازی را چندین برابر کرده است و باعث شده که تا به امروز بیش از ۵۰۰هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شود و توانسته امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ را بدست آورد.

همانطور که گفته شد بازی Soccer Mania به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا است و از طرفی بازی رایگان بوده و براحتی در دسترس همگان قرار دارد. اگر شما از طرفداران بازی های ورزشی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد، زیرا گرافیک واقع گرایانه ی آن جذابیت بازی را بسیار بالا می برد. آیا می توانید در مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمان شوید؟