Missile Escape از سری بازی های جذاب و کژوال اندرویدی است. داستان بازی از این قرار است که شما بعنوان یک خلبان وارد بازی می شوید و باید کنترل یک هواپیما ی جنگی را در دست بگیرید تا بتوانید برنده ی بازی باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اجازه ندهید موشک هایی که به سمت شما پرتاب می شوند با شما اصابت داشته باشندو همچنین باید بتوانید ستاره هایی که در طول مسیر بر سر راه شما قرار داردند را جمع آوری کنید تا بتوانید امتیازات بیشتر را بدست آورید از طرفی در طول بازی ماموریت هایی به شما داده می شود که باید آنها را به پایان برسانید.

دانلود Missile Escape 1.5.8 - بازی کنترل هواپیما برای اندروید

گرافیک و محیط این بازی بسیار جذاب است و همچنین از صداگذاری مهیجی برخوردار است. فضا و داستان بازی مذکور را می توان جزو باز ی های اعتیاد آور بحساب آورد. از ویژگی های خوب بازی می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد و اینکه بازی بصورت آفلاین نیز قابل اجرا است و شما در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید و از طرفی بصورت آنلاین و چند نفره نیز قابل اجرا است. آماده اید که بعنوان یک خلبان ماهر وارد میدان شوید؟

بازی جذاب Missile Escape توسط استودیوی بازی سازی Kolibri Studio  برای تمامی دستگاه های اندرویدی ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشرشده است و جالب است بدانید که تا به امروز بیش از ۵۰۰هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود شده است و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را کسب کند.