Guilds & Heroes نام یکی از جذاب ترین بازی های نقش آفرینی ، اندرویدی است. ماجرا از این قرار است که شما وارد یک دنیای تخیلی می شوید و باید با  شیاطین و نیروهای اهریمنی مبارزه کنید ، در این راه شما تنها نیستید بلکه به گروهی از قهرمانان ملحق می شوید بایدر درمکان های مختلف جست و جو کنید و دشمنان را پیدا کنید و تمامی ان ها را از بین ببرید. باید مهارت های رزمی خود را افزایش دهید ، شما می توانید در مبارزات خود از تمامی سلاح هایی که در اختیار شما قرار گرفته اند استفاده کنید. یکی از نکاتی که باعث می شود شما بتوانید تمامی دشمنان را از سرراه خود بردارید این است که نقطه ضعف آنها را پیدا کنید.

دانلود Guilds & Heroes 1.1.5 - بازی نقش آفرینی قهرمانان اندروید

این بازی جذاب و اکشن توسط استودیوی بازی سازی Play Today برای تمامی دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴ به بالا طراحی منتشر شده است و تا به امروز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است، همچنین توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۶ از ۵ را به دست آورد.

بازی Guilds & Heroes از گرافیک فوق العاده و محیط بسیار جذابی برخوردار است که براحتی می تواند باعث اعتیاد شما به این بازی شود. یکی از ویژگی های خیلی خوب این بازی رایگان بودن آن است اما فراموش نکنید که بازی آنلاین می باشد و پس از نصب کردن و اجر کردن بازی فایل دیتای آن بصورت خودکار دانلود خواهد شد. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بی شک از این بازی نیز لذت کافی را خواهیدبرد.