Moy 2 🐙 Virtual Pet Game از سری بازی های کژوال اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما باید از یک حیوان خانگی مراقبت کنید، به او غذا دهید، او حمام کنید و نظافت شخصی او را نیز به عهده بگیرید و در باغچه ی خانگی او برایش میوه ها و سبزیجات تازه بکارید. این حیوان خانگی بسیار مریض می شود پس باید مراقب سلامتی او نیز باشید.

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Frojo Apps  برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک فوق العاده و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را بدست آورد.

دانلود Moy 2 🐙 Virtual Pet Game 1.95 - بازی نگهداری از حیوان خانگی 2 اندروید

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Moy 2 🐙 Virtual Pet Game می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های کژوال هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که از موی مراقبت کنید؟