Westland Survival از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای ۱۶ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که یکی از ازمایشگاه های مخفی کشور مود حمله ی دشمنان قرار گرفته و تنها یک نفر است که می تواند در مقابل حمله ی دشمنان از ازین آزمایشگاه مخفی محافظت کند و آن شخص شما هستید. شما باید ماندهی گروه از تیم تیر اندازان را به عهده بگیرید و با دشمنان مقابله کنید و به آنها اجرازه ندهید که به محوطه ی آزمایشگاه نزدیک شوند. هرچه افراد بیشتری را از بین ببرید ، در نتیجه امتیازات بیشتری را کسب می کنید و می توانید قدرت و شخصیت خود را ارتقا دهید. سعی کنید که در ماموریتی که به شما سپرده شده است پیروز میدان باشید.

دانلود Westland Survival 7.0.0 - بازی کابوی درغرب اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Helio ltd برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Westland Survival  می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و  اما شما برای اجرای بازی مذکور نیاز به اتصال اینترنت و دانلود فایل دیتا دارید. اگر شما از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که با دشمنان مبارزه کنید و از شهر خود محافظت کنید؟