Destruction Tuber Simulator از سری بازی های کژوال اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما باید هرچیزی که بر سر راهتان قرار دارد را نابود کنید از جمله غذاهای خوشمزه ای که بر سر راه شما قرار می گیرند هم باید نابود کنید تا بتوانید امتیازات بیشتری را بدست اورید. بیش از ۱۰۰ نوع غذای متنوع و خوشمزه در آشپزخانه در انتظار شما هستند که انها را نابود کرده و امتیازات خود را افزایش دهید. ابزار الات خود را ارتقا دهید تا بتوانید امتیازات بیشتری را بدست آورید.

دانلود Destruction Tuber Simulator 1.01 - بازی تفننی بدون دیتای اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Linnama Entertainment برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و فوق العاده  ی HD یکی از ویژگی های قابل توجه بازی است و همچنین صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Destruction Tuber Simulator می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های کژوال هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که بعنوان یک شخص نابودگر وارد بازی شوید؟