The Grand Way از سری بازی های اکشن اندروید است که برای افراد بالای ۱۶ سال طراحی شده است. ماجرای از این قرار است که شما می خواهید به همراه یکی از دوستان خود دست به سرقتی بزرگ بزنید اما یک سرقت بزرگ نیازمند گروهی از خلافکاران می باشد و به تنهایی نمی شود از بس آن بربیایید حال باید گروه گنگستری خود را تشکیل دهید و برای کار خود به یک ماشین پلیس نیاز دارید. از بهترین اسلحه ها استفاده کنید و تمامی راه های ممکن را برای انکه به یک گنگستر معروف در شهر تبدیل شوید، امتحان کنید.

دانلود The Grand Way 1.9 - بازی اکشن راه بزرگ اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Super FPS Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب The Grand Way می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های اکشن هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که به معروف ترین گنگستر شهر تبدیل شوید؟