Peak Bubbles از سری بازی های آرکید اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما باید قله هایی را که از حباب تشکیل شده اند را از بین ببرید و برای این کار تنها کافیست ۳ حباب همرنگ درکنار یکدیگر قرار بگیرند، هرچه حباب های بیشتری را حذف می کنید تولید دوباره ی آنها سریع تر می شود و حباب های رنگارنگ بیشتری قله را تشکیل می دهند. تنها راز موفقیت شما در این بازی سرعت العمل شماست. هرچه امتیاز بیشتری بدست آورید تقویت کننده های به شما بعنوان پاداش داده می شود که بوسیله ی آمها می توانید قدرت خود را افزایش دهید و حباب های بیشتری از بین ببرید.

دانلود Peak Bubbles 1.0 - بازی رقابتی ترکاندن حباب اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Fun Match 3 Games برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را بدست آورد. یکی از ویژگی های خوب بازی مذکور وجود هزارن پازل رنگارنگ و جذاب در طول بازی است.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Peak Bubbles می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های آرکید هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که قله های حبابی را از بین ببرید؟