Sweet Princess Candy Makeup از سری بازی های نقش آفرینی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما باید شاهزاده خانوم قصه ها را تا آنجایی که می توانید زیبا کنید، رنگ مو و مدل موی او را تغییر دهید و صورت آن را به دلخواه خود آرایش کنید خلاصه از تمامی امکاناتی که برای زیباتر کردن شاهزاده در اختیار شما است باید استفاده کنید. حتی شما می توانید لباس ها و طلا و جواهرات شاهزاده را نیز تغییر دهید، هرچه شما حرفه ای تر عمل کنید و شاهزاده خانوم را زیباتر کنید، به شما پاداش های بیشتری تعلق میگیرد و می توایند سطح کاری خود را ارتقا دهید و بازی را در ۱۸ سطح متفاوت اجرا کنید.

دانلود Sweet Princess Candy Makeup 1.1 - بازی دخترانه جذاب برای اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Libii برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است.  گرافیک زیبا و فوق العاده ی سه بعدی و HD و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت آن شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Sweet Princess Candy Makeup  می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که به آرایشگر اختصاصی شاهزاده خانوم تبدیل شوید؟