Mukti Camp یک بازی استراتژیک از استودیوی بازی سازی Mindfisher Games Inc میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. ماجرای بازی مربوط به شهر بنگلادش در سال ۱۹۷۱ است که بر اساس جنگ آزادی بنگلادش ساخته شده است. در این بازی شما باید قلمرو و ارتش خود را برای جنگ آماده کنید.

دانلود Mukti Camp 2.10bd - بازی استراتژیک حمله به اردوگاه برای اندروید

در Mukti Camp ، ما ۱۵ نوع ساختمان داریم. وقتی شروع میکنید، فقط دفتر مرکزی دارید از آنجا شما باید به آرامی قلمرو خود را گسترش دهید. شما برای غذا باید شرکت ها را بسازید. شرکت چوب را برای پردازش چوب آماده می کنید. همچنین ساخت انبار ها برای ایمن نگه داشتن منابع.

مرکز خلع سلاح برای استخدام چریکی ها را ایجاد می کنید. خانه برای آنها، بیمارستان ها برای درمان آنها، و چهار نوع مختلف مراکز آموزشی برای آموزش و آماده شدن آنها برای جنگ را باید ایجاد کنید. شما همچنین به یک مرکز ارتباطات نیاز دارید تا چریکها بتوانند با خانواده های خود ارتباط برقرار کنند. برای حفظ امنیت اردوگاه ساختمان های دفاعی را بسازید تا قلمرو و اردوگاهتان ایمن بماند.

در نهایت هنگامی که به چریک های خود احساس اعتماد می کنید، می توانید اسلحه های مختلف خود را بر اساس مهارت های خود اعطا کنید. به عنوان مثال،  اگر کسی چابک باشد، یک تفنگ حمله ممکن است یک گزینه خوب باشد. اسلحه ها نیز قابل ارتقا هستند.

پس هم اکنون Mukti Camp را از سرور های اندروید کده دانلود کنید و اردوگاه و نیرو های خود را برای جنگ آماده سازید.