بازی موبایل Dragon Bubble یک بازی جدید و زیبا در سبک بازی های پازل از نوع تطبیق ساز است که توسط استودیوی بازی سازی Cookie Crush Games برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. این گیم پلی اندرویدی تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت گردیده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۴ را به خود اختصاص دهد. همچنین بازی برای کوکان بالای ۳سال مناسب است.
وارد دنیای جذاب اژدها شوید و با پرتاب کردن و شلیک کردن حباب ها پازل های موجود در بازی را حل کنید و امتیاز کسب کنید. همانند دیگر بازی های تطبیق ساز باید سه یا بیشتر از حباب های مشابه را کنار همدیگر قرار دهید، حبابی با رنگ مشخص در اختیار شما قرار داده می شود که باید به سمت حباب مشابه دیگر شلیک کنید تا با کنار هم قرار گرفتن حباب های یک شکل حذف شوند و به همین منوال که پیش بروید بتوانید مرحله ها را پشت سر بگذارید.
دانلود Dragon Bubble 1.0 – بازی حباب اژدها برای اندروید بازی Dragon Bubble هزاران مرحله منحصر به فرد را شامل می شود که با پشت سر گذاشتن هر مرحله درجه سختی مراحل نیز افزایش پیدا می کند اما نگران نباشید در هر مرحله بوستر هایی در دسترس قرار می گیرند که قادرید ان ها را جمع کرده و با قدرتی چند برابر اقدام به حذف حباب های رنگی موجود در صفحه نمایش بکنید. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها می باشید وب سایت اندروید کده به شما بازی را پیشنهاد می کند همچنین اندورید مناسب برای ان ۴٫۰٫۳ به بالا می باشد. و بدون نیاز داشتن به اینترنت در هر زمان و مکانی امکان بازی و ثبت رکورد وجود دارد.