بازی My Free Farm 2 یک بازی جدید و جذاب در سبک بازی های ماجراجویی و سرگرم کننده است که توسط استودیو بازی سازی upjers GmbH برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. این گیم پلی توانسته امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و در مدت زمان کمی بیش از ۵ میلیون نفر آن را دریافت کنند همچنین بازی مذکور نیاز به اتصال اینترنت دارد و برای اندروید ۴٫۰٫۳ به بالا مناسب است.

شما وارد یک مزرعه جذاب و زیبا می شوید و با کاشتن محصولات مختلف می توانید درآمد زیادی را بدست آورید و در نهایت یک گیم پلی باور نکردنی را تجربه کنید. به جز ساخت مزرعه رویایی شما قادر هستید حیوانات متنوعی را نگهداری کرده و از امکانات جدیدی برای رشد کاری خود استفاده نمایید. انواع ساختمان های بزرگ بنا کرده تا نیاز های اولیه ساکنان را به سرعت برطرف کرده و از طریق ان کسب درآمد کنید. در این بازی فقط می بایست تا رسیدن محصولات منتظر بمانید و از تجهیزات ویژه ای که وجود دارد برای رسیدن به لول های بالاتر و بازگشایی انها در زمان مناسب استفاده کنید.

دانلود My Free Farm 2 1.32.011 - بازی مزرعه داری جدید اندروید

هوای تازه و مناظر زیبای کشور، فرصت های بی نهایت و چالش های هیجان انگیز همه و همه باعث جذابیت بیشتر بازی شده اند و به شما حس واقعی زندگی در یک مزرعه را منتقل می کند. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی مدیریتی و شاد هستید وب سایت اندروید کده پیشنهاد می کند تا بازی My Free Farm 2 را برای اوقات فراغت خود انتخاب کنید و نهایت لذت را از آن ببرید.