بازی موبایل My Little Farmies Mobile یک بازی جدید و جذاب در سبک بازی های شبیه ساز و مدیریتی است که توسط استودیو بازی سازی upjers GmbH برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. این گیم پلی توانسته امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و در مدت زمان کمی بیش از ۵ میلیون نفر آن را دریافت کنند همچنین بازی مذکور نیاز به اتصال اینترنت دارد و برای اندروید ۴٫۰٫۱ به بالا مناسب است.

دانلود My Little Farmies Mobile 1.0.062 - بازی مزرعه کوچک من اندروید

تجربه زندگی روزمره در یک روستای قرون وسطایی را به عنوان یک مزرعه خانوادگی روستایی توسط Amos دوست داشتنی تجربه کنید. اکنون باید شروع به ساخت روستای قرون وسطایی خود کنید و هر آنچه که نیاز دارید را در بازی ایجاد کنید. شما آزادا می باشید تا تمامی ساختمان ها را به شکلی که دوست دارید بسازید و از ان استفاده کنید. همچنین در این بازی وظیفه دارید تا محصولات را بکارید و شاهد رشد انها باشید و به حیوانات غذا دهید.

خدمت به مشتریان و کمک به بسیاری از دوستان مجازی باعث می شود تا به تجربه های شما در طول بازی اضافه شود و به راحتی امتیاز کسب کنید. پاداش های روزانه ای در این گیم پلی وجود دارد که در هر روز قادر هستید آنها را دریافت کنید و برای زمین خود استفاده کنید. انواع مختلفی از حیوانات، حبوبات، سبزیجات و میوه ها را تهیه و نگهداری کنید و مأموریت ها را به انتها برسانید. با انجام این کار ها رفته رفته مزرعه شما رونق خواهد گرفت و متناسب با تجربه های جدیدتان می توانید دست به کار های تازه تر بزنید و گیاهان جدیدی را پرورش دهید و با فروش محصولات پول زیادی را بدست آورید. اگر از علاقه مندان این سبک از بازی های مدیریتی و شبیه سازی هستید وب سایت اندروید کده بازی My Little Farmies Mobile را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم نهایت لذت را از آن ببرید.