Path of Traffic- Bridge Building از سری بازی های جدید و جذاب در سبک بازی های پازلی اندرویدی است. شما بعنوان یک مهندس وارد بازی می شوید و باید با مصالحی که در اختیار شما قرار دارد پل هایی را بسازید که تمامی وسایل نقلیه بتوانند از روی آنها عبور کنند بدون اینکه آسیبی ببینند و در ضمن پل شما نیز نباید خراب شود. شما باید بدین ترتیب مراحل بازی را پشت سر بگذارید تا بتوانید امتیازات بیشتری را بدست آورید در ضمن فراموش نکنید که در طول بازی با چالش های زیادی روبه رو هستید که بسیاری از این چالش ها بصورت مخفی در درون بازی می باشند که هرچه شما به مراحل بالاتری بروید با آنها روبه رو خواهید شد.

دانلود Path of Traffic- Bridge Building 2.1.0 - بازی پازلی ساخت مسیر ترافیکی اندروید

این بازی منحصربفرد توسط استودیوی بازی سازی SPSOFTBOX برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۲٫۳ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ را به خود اختصاص دهد و طرفداران زیادی را در سرتا سر جهان پیدا کند.از آنجایی که بازی مذکور از گرافیک خوبی برخوردار است و محیط آن بسیار ساده طراحی شده است، براحتی می تواند کاربران را ساعت ها سرگرم نگه دارد.

بازی Path of Traffic- Bridge Building دارای ویژگی های خوبی از قبیل رایگان بودن و همچنین اجرای آن بصورت آفلاین است، پس شما در هر زمان و مکانی می توانید این بازی را اجرا کنید. فراموش نکنید که اگر می خواهید پل هایی که ساخته اید از مقاومت خوبی خوردار باشند باید از بهترین مصالح استفاده کنید و اگر می خواهید امتیاز بیشتری را کسب کنید باید حتما ۳ ستاره را در هر مرحله کسب کنید و از دیگر ویژگی های خوب بازی این است که این بازی جذاب محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد بالای ۳ سال می توانند بازی را اجرا کنند. اگر شما از طرفداران بازی های پازلی هستید بی شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که برای ساخت پل های مستحکم وارد بازی شوید؟