Poly Artbook یکی از بازی های پازل سه بعدی اندروید است. عکس های هنری خود را طراحی کنید و آنها را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید. پس از آنکه عکس های خود را طراحی کردید می توانید افکت های ویژه و خاصی برای زیباتر شدن به عکس ها بدهید، در حقیقت شما قادر خواهید بود با رنگ آمیزی و طراحی خطوط شکسته آثار زیبای زیادی را رنگ آمیزی کنید. فراموش نکنید که شما در این بازی باید تمام حواس خود را برای طراحی عکس هایی زیبا بنام خود جمع کنید تا زیباترین طرح ممکن را از خود بجای بگذارید.

دانلود 3.0 Poly Artbook puzzle game - بازی پازلی هنری اندروید

این بازی جذاب و منحصربفرد بخاطر گرافیک و محیط خیلی ساده و جذابی که دارد تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود شده است و همچنین توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را بدست آورد. تمامی دستگاه های اندرویدی ۴٫۱ به بالا می توانند بازی را برروی دستگاه های خود اجرا کنند.

یکی از ویژگی های خیلی حوب بازی پازلی Poly Artbook رایگان بودن آن است و اینکه شما بدون نیاز به اینترنت درهر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید و از آن لذت کافی را ببرید. محیط بازی طوری طراحی شده است که شما براحتی می توانید در جریان بازی قرار بگیرید و ساعت ها خود را سرگرم نگه دارید. بازی مذکور که تا به امروز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است برای تمامی سنین طراحی شده است.