Basketball Battle یک بازی ورزشی- رقابتی میباشد که برای عموم مردم به خصوص دوستداران بسکتبال طراحی شده و تا کنون توانسته امتیاز ۴٫۶ از ۵ در گوگل پلی کسب کند. در این بازی شما کنترل یک بازیکن را برعهده خواهید داشت که در مقابل یک حریف بازی میکند. یعنی به نوعی این بازی یک نبرد تک به تک از بازی بسکتبال است. کنترل بازیکن و انجام تمامی حرکت های این ورزش در این بازی بسیار ساده و توسط کنترلر های لمسی انجام میشود. حرکت کنید، بپرید، پرتاب کنید و یک بازی هیجان انگیز را ایجاد کنید.

دانلود Basketball Battle 2.4.9 - بازی ورزشی بسکتبال دو نفره اندروید + مود

اگر شما به بازی های ورزشی یا ورزش بسکتبال علاقه دارید Basketball Battle را دانلود کنید و با حریف خود مقابله کنید. توپ را به سمت حلقه پرتاب کنید و امتیاز بگیرید. در مقابل حمله های رقیب دفاع کنید. بازی Basketball Battle را به دوستان خود معرفی کنید و برای کسب امتیاز و بازیکن برتر شدن با آنها و بازیکنان سراسر جهان رقابت کنید. تجربه یک نبرد ورزشی را در این بازی کسب خواهید کرد. میتوانید ساعت ها با این بازی جذاب سرگرم شوید و از این تجربه بی نظیر لذت ببرید.

Basketball Battle را اکنون به صورت رایگان برای شما منتشر کرده ایم و تنها با یک کلیک میتوانید از سایت اندرویدکده دانلود کنید.