DEAD 2048 یک بازی معمایی و تقریبا اکشن از تیم بازی سازی cogoo میباشد که به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. ماجرای بازی مربوط به سال ۲۰۴۸ میباشد که زامبی ها جهان را احاطه کردند و ما برای نجات جان خود باید با آنها مقابله کنیم.

وظیفه شما در بازی DEAD 2048 به عنوان کنترل کننده ساخت برج ها برای دفاع و در نهایت ساخت یک آزمایشگاه زیست شناسی برای نجات جهان است. قلمرو خود را آماده کنید تا در مقابل حمله زامبی ها ایمن بمانید. در امتداد جاده و پشت حصار ها برج های دفاعی خود را بسازید و در طی بازی آنهارا ارتقا دهید تا قدرتمندتر شوند. انواع برج ها مانند: برج چوبی، برج انبار، برج پست، برج کمانچه، برج تحقیق و بسیاری دیگر.

دانلود DEAD 2048 1.5.5 - بازی خاص و جالب مُرده 2048 برای اندروید + مود

بازی DEAD 2048 شامل فصل های متنوعی میباشد که به صورت فزاینده سخت تر خواهند شد و در هر فصل شاهد زامبی های جدیدتر و سخت تر خواهید بود. و در نهایت فصل ۸ که غول بزرگ زامبی ها وارد میشود و شما باید اورا شکست دهید. وقتی آزمایشگاه زیستی را بسازید برنده بازی میشوید.

DEAD 2048  مناسب کسانی است که طرفدار بازی های دفاعی و بازی های علیه زامبی ها هستند. پس اگر شما از این دسته افراد هستید همین الان بازی DEAD 2048 را دانلود کنید و از آن لذت ببرید و آنرا به دوستان خود معرفی کنید.