بازی موبایل Sally’s Salon یک بازی جذاب و جدید در سبک بازی های نقش افرینی و سرگرم کننده است اگر به دنبال یک آرایش جدید هستید؟ یا می خواهید مانیکور ناخن انجام دهید؟ و آیا نیاز به برخی از آرایش خاص دارید هیچ جای بهتر از این سالن وجود ندارد. این گیم پلی فوق العاده توسط استودیو بازی سازی GameHouseCasual برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.همچنین برای بازی نیاز به اندروید بالای ۴٫۱ دارید. این گیم پلی فوق العاده با امتیاز ۴٫۱ از ۵ توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند همچنین در مدت زمان کمی بیش از ۱۰,۰۰۰+ نفر ان را دانلود کردند. شما به عنوان شخصیت اصلی بازی ماموریت زیبای زنان در سراسر جهان را به عهده دارید. آرایش یک داستان هیجان انگیز از اشتیاق، عشق، خطر و فانتزی است.
دانلود Sally's Salon: Kiss 1.6 - بازی دخترانه سالن آرایشی سالی اندروید
 در این بازی شما می توانید صاحب بزرگترین و زیباترین سالن آرایشی شوید. مشتریان مختلف روی مهارت های آرایشی شما حساب باز کرده اند با انجام بهترین آرایش و طراحی مدل مو برای مشتریان مختلف آنها را از کار خود راضی نگه دارید. آرایش مشتری ها را از موها شروع کنید. موهای بلند، کوتاه و متوسط، فر و صاف را انتخاب کنید و بهترین رنگ مو ها را از بین چندین رنگ برای آنها انتخاب کنید و ثابت کنید بهترین طراح مو ها هستید.

باید ناخن مشتری ها را مرتب کنید و بهترین طراحی ناخن را با رنگ ها و طرح های مختلف ایجاد کنید و جذاب ترین ناخن ها را برای آنها طراحی کنید. برای آرایش کردن دختر ها از لوازم آرایش حرفه ای استفاده کنید و با انتخاب بهترین رنگ های آرایش برای آنها چهره ای جذاب به آنها هدیه هید. اگر از علاقه مندان به این سری از بازی های مدیریتی هستید وب سایت اندروید کده بازی Sally’s Salon را به شما پیشنهاد می کند همچنین بازی برای سنین بالای ۱۲ سال مناسب است.