BOXING REVOLUTION – BOXING GAMES : KNOCK OUT یکی از جذاب ترین و منحصر بفرد ترین بازی های اکشن اندرویدی است. فایتر مورد علاقه ی خود را آموزش دهید و آن را برای تبدیل کردن به یک اسطوره ی مسابقات بوکس آماده کنید. یک بوکسور تمام عیار برای خود بسازید، مدل موها ، لباس ها، کفش ها و حتی خالکوبی های بدن او را طبق سلیقه به خود طراحی کنید و با تمرین دادن بوکسور خود در رقابت های کوچک و بزرگ او را آموزش دهید، همچنین قدرت جسمی او را بالا ببرید تا به یک بوکسور قدرتمند تبدیل شود. دانلود BOXING REVOLUTION - BOXING GAMES : KNOCK OUT 1.5 - بازی رقابت های بوکس اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد برای دستگاه های اندرویدی توسط استودیوی بازی سازی Bulky Sports طراحی و بصورت رایگان ارائه شده است و تمامی دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴ به بالا می توانند این بازی را اجرا کنند. گرافیک و محیط  این بازی  اکشن بصورت واقع گرایانه ای طراحی شده و از طرفی صداگذاری آن نیز بسیار جذاب و منحصر بفرد می باشد، شخصیت های بازی طوری طراحی شده اند که به شما یک حس واقع گرایانه را بطور کامل منتقل  می کنند. کنترل بازی بسیار راحت بوده و شما براحتی می توانید در جریان بازی قرارا بگیرید.

فراموش نکنید که شما باید پس از اینکه بوکسور مورد عاقه ی خود را آماده کردید می توانید به مسابقات راه پیدا کنید و پس از ان باید با ناک اوت کردن ۳۰ بوکسور دیگر در مسابقات می توانید به مرحله ی بالاتر بروید. از ویژگی های بازی می توان به شرکت در مسابقات جهانی و همچنین شرکت در رقابت های حذفی اشاره کرد و از  دیگر ویژگی های بارز بازی BOXING REVOLUTION – BOXING GAMES : KNOCK OUT ، اجرای آن بدون اینترنت است پس شما در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید، فراموش نکنید که بازی مذکور رایگان بوده و براحتی در دسترس شماست. اگر شما طرفدار بازی ها اکشن هستید بی شک از اجرا این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.