Stickman Skate Battle یک بازی مسابقه ای و ورزشی از استودیوی بازی سازی Djinnworks GmbH میباشد که با گرافیک خوب و سبک بازی منحصر به فرد توانسته امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند.

شما به عنوان شخصیت اصلی بازی Stickman Skate Battle در پارک های شگفت انگیز شروع به اسکیت سواری میکنید و با سایر بازیکنان به رقابت میپردازید. تجربه بینظیر اسکیت سواری و کسب امتیاز و سکه را در این بازی جذاب به دست خواهید آورد. میتوانید به صورت گروه های چند نفره بازی کنید و یا  به صورت تک به تک با دوستان و رقیبان مسابقه بدهید. ترفند های ویژه اسکیت سواری را استفاده کنید تا در مسابقات روزانه، هفتگی و یا لیگ ویژه امتیاز کسب کنید.

دانلود Stickman Skate Battle 2.3.4 - بازی ورزشی مسابقه اسکیت سواری برای اندروید !

بازی Stickman Skate Battle شامل مسابقات روزانه و هفتگی میباشد که با اتمام آنها جوایز و امتیازات آن مسابقه را کسب خواهید کرد. میتوانید قابلیت های اسکیت بورد خود را ارتقا بدهید و مهارت های منحصر به فرد خود را در مسابقات اسکیت به نمایش بگذارید. سکه ها را جمع آوری کنید و از آنها برای ارتقای اسکیت بورد استفاده کنید. نحوه بازی در ابتدا به شما آموزش داده خواهد شد. شما میتوانید به صورت آفلاین بازی کنید ولی با اتصال به اینترنت قادر خواهید بود با بازیکنان سراسر جهان به صورت تک نفره و یا چند نفره رقابت کنید.

فایل نصبی بازی Stickman Skate Battle را در اختیار شما گذاشته ایم تا دانلود کنید و لذت ببرید.