Adventures Story 2 از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای ۳ سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که شما بعنوان شخصیتی بنام چینگو وارد بازی می شوید، او عاشق آبنبات است و حالا برای پیداکردن جزیره ی آبنبات به راه می افتد در این راه با موانع زیادی روبه رو می شود و همچنین باید مسافت زیادی را طی کند تا به آنجا برسد. هنگامی که به آنجا می رسد برای اینکه بتواند به آبنبات ها برسد باید حیواناتی را که در جزیره بر سرراه او قرار دارند و دشمنانی که  نمی گذارد او به آبنبات ها برسد را از سر راه خود بردارد و امتیاز و پاداش های زیادی را دریافت کند که آسان تر بتواند به آبنبات ها دست پیداکند.

دانلود Adventures Story 2 v3.2 - بازی داستان ماجراجویی 2 اندروید

این بازی جذاب و منحصر بفرد توسط استودیوی بازی سازی Rendered Ideas برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است.  گرافیک زیبا و فوق العاده ی HD و صداگذاری مهیج بازی باعث چند برابر شدن جذابیت بازی شده است. بطوریکه تا به امروز بیش از ۱ میلیون  بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۶ از ۵ را بدست آورد.

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Adventures Story 2 می توان به رایگان بودن و در دسترس بودن آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به اتصال اینترنت می توانید بازی را در هر زمان و مکانی اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که یک ماجراجویی هیجان انگیز را شروع کنید؟