بازی موبایل Assassin Archer یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های تیر اندازی با کمان است که توسط استودیو بازی سازی Mouse Games برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. طراحی مدرن بازی باعث شده تا بیش از ۵۰۰ هزار بار دریافت و نصب شود و توانسته امتیاز عالی ۴٫۴ از ۵ گوگل پلی را به خود اختصاص دهد. آیا آماده اید تا وارد یک بازی هیجان انگیز شوید و تجربه کسب کنید؟ پس با ما همراه باشید.

در این گیم پلی شما به عنوان شخصیت اصلی وظیفه دارید تا شهر را پاکیزه نگه دارید و تمام مجرمان را شکار کنید و به صورت مخفیانه و دور از چشم همگان به تیر اندازی مشغول شوید. برای به دام انداختن دشمنان باید کارهای مختلفی را انجام دهید مثل پریدن از پشت بام ها و دنبال کردن انها، سعی کنید تا با دقت و تلاش به بهترین تیرانداز و آرچر مدرن تبدیل شوید و از آزمون های سخت بازی سربلند بیرون بیایید.

دانلود Assassin Archer Modern Day Robin Hood 1.1 - بازی اکشن قاتل کماندار اندروید

 در این گیم پلی اندرویدی شما شاهد ده ها باند و فلش برای بازی کردن و ارتقاء خواهید بود که باید برای باز کردن کمان های جدید کسب امتیاز کنید. طراحی فوق العاده و محیط عالی بازی باعث می شود تا از بازی خسته نشوید و ساعت ها خود را مشغول بازی ببینید. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی مهیج و ماجراجویانه هستید وب سایت اندروید کده بازی Assassin Archer را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم از پیشنهاد ما نهایت لذت را ببرید.