Darkness Rises نام یکی از خارق العاده ترین و جذاب ترین بازی های اندرویدی در سبک نقش آفرینی ، اکشن است که برای افراد بالای ۱۲ سال طراحی شده است. شما بعنوان ناجی شهر وارد میدان بازی می شوید و باید هیولاها و شیاطین را از بین ببرید و شهر را از تاریکی نجات دهید. در این راه تنها نیستید و می توانید تیمی از فرامانده ها و جنگجویان و حتی جادوگران را همراه خود داشته باشید و در دل تاریکی بروید. فراموش نکنید که شما قبل از اینکه شیاطین و هیولاها به شهر برسند باید به آنجا برسید و تیم خود را برای محافظت از شهر و مبارزه با شیاطین در آنجا مستقر کنید. تا بتوانید از حمله ی آنها به شهر جلوگیری کنید. بخاطر داشته باشید که هرچه هیولاهای بیشتری را از بین ببرید قدرت شما و تیم تان بیشتر خواهد شد.

دانلود Darkness Rises 1.69.0 - بازی اکشن فرار از تاریکی اندروید

بازی جذاب  Darkness Rises توسط استودیوی بازی سازی NEXON Company برای تمامی دستگاه های اندرویدی ۴٫۴ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است و تا به امروز بیش از چند میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و همچنین توانسته امتیاز عالی ۴٫۸ از ۵ را کسب کند. گرافیک و محیط بازی بسیار واقع گرایانه و طبیعی طراحی شده و همچنین از صداگذاری بی نظیری نیز برخوردار است. این بازی را می توان جزو سری بازی های اعتیاد آور بحساب آورد زیرا براحتی می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد.

بازی مذکو رایگان بوده اما لازم به ذکر است که این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد و برای اجرای آن شما باید فی-لترشکن دستگاه خود را نیز روشن کنید تا فایل دیتای بازی بصورت خودکار دانلود شود. اگر از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید بی شک از طرفداران این بازی خاص هم خواهید شد. آماده اید که برای مقابله با هیولاها و نجات شهر از تاریکی وراد میدان شوید؟