Townkins Wonderland Village یکی از جذاب ترین و  و سرگرم کننده ترین بازی شبیه سازی اندروید است. ماجرا از این قرار است که باید مزرعه ی شخصی خود را بسازید، میوه ها و سبزیجات مورد علاقه ی خود را کشت کنید، دام های زیادی را در مزرعه خود پرورش دهید و با فروختن آنها به دیگر افراد پول زیادی را بدست آورید و با اینکار کم کم  می توانید شهر خود را بسازید. فراموش نکنید که باید در طول بازی مهمانی های زیادی را برگزار کنید، زیرا اینکار به شما کمک می کند که امتیازات بیشتری را بدست آورید و از طرفی به اضافه شدن تجربیات شما و ویژگی های ساخت شهر شما کمک زیادی می کند.

دانلود Townkins Wonderland Village 1.1.125 – بازی شبیه سازی مزرعه اندروید

همچنین شما می توانید شخصیت اصلی را کاملا سفارشی کنید و مدل مو و لباس ها و حتی دکوراسیون خانه ی خود را طبق سلیقه ی شخصی خود تغییر دهید . همه چیز همانطور باشد که شما دوست دارید. در طول بازی شما با چالش های زیادی  روبه رو خواهید شد و باید بتوانید از پس ده ها ماموریت ویژه به خوبی بر بیایید تا بتوانید شخصیت های جدید با قابلیت های جدید را بدست آورید و در طول بازیبرای بالا بردن سطح خود از آنها استفاده کنید.

این بازی جذاب و سرگرم کننده توسط استودیوی بازی سازی DIANDIAN INTERACTIVE HOLDING  برا دستگاه های اندرویدی ۴٫۴ به بالا طراحی و  بصورت رایگان منتشر شده است و تا به امروز توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۵ از ۵ را بدست آورد. گرافیک و محیط بازی  Townkins Wonderland Village بسیار جذاب و منحصر بفرد است، بطوریکه می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد. از ویژگی های متمایز کننده بازی مذکور می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد و اینکه برای اجرا آن نیازی به اینترنت ندارید و در هر زمان و مکانی می توانید بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که باید برای اجرای بازی ابتدا فایل دیتای آن را دانلود نموده و سپس بازی را بصورت آفلاین اجرا کنید.