Cup Battle Rush یکی از جذاب ترین بازی های ماجرایی،رقابتی اندرویدی است. داستان از این قرار است که شما برای شکست دادن رئیس بزرگ وارد میدان می شوید اما در ابتدا شما باید ماموریت های زیادی را به سر انجام برسانید و از راه های پرخطر و چالش هایی که پیش روی شماست عبور کنید، باید تمامی موانع سر راه را با شلیک گاواه و تیراندازی هوایی از سر راه بردارید، در این بین سرعت العمل شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، هرچه سرعت العمل شما بیشتر باشد، امتیازات بیشتری را بدست خواهید آورد.

دانلود Cup Battle Rush 1.2 - بازی رقابتی جام حذفی اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی AlicePlay برای دستگاه های اندرویدی با اندروید ۴ به بالا طراحی و منتشر شده است. بازی از گرافیک بسیار جذاب و همچنین از صداگذاری بسیار مهیجی برخوردار است. بازی مذکور تا به امروز محبوبیت بالایی در نزد کاربران پیداکرده بطوریکه توانسته امتیاز خیلی خوب ۴٫۷ از ۵ را بدست آورد و بیش از هزاران بار دانلود شده است.

بازی هیجان انگیز Cup Battle Rush محیط بسیار ساده و جذابی دارد بطوریکه ساعت ها می تواند شمارا سرگرم نگه دارد و از طرفی کنترل آن بسیار آسان می باشد، از ویژگی های بارز بازی می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد و همچنین اینکه بدون نیاز به اینترنت قابل اجرا است و شما د هر زمان و مکانی بدون نیاز به اینترنت می توانید بازی را اجرا کنید. آماده اید برای روبه رو شدن با رئیس بزرگ و شکست دادن آن وارد میدان شوید؟