Brickscape نام یک بازی جدید پازلی و فکری برای دستگاه های اندرویدی شماست. این بازی سرگرم کننده توسط تیم بازی سازی ۵minLab ساخته شده و توانسته تاکنون طرفداران زیادی جذب کند.

در این بازی مراحل مختلفی وجود دارد که باید آنها را پشت سر بگذارید. نحوه بازی Brickscape به این گونه است که پیش روی شما یک جعبه بزرگ است که درون آن تعدادی مکعب قرار دارد. همانطور که تصویر زیر مشاهده میکنید، یکی از مکعب ها با بقیه متفاوت است که شما باید با جابجا کردن سایر مکعب ها تلاش کنید که آنرا از جعبه خارج کنید. نمیتوانید غیر از آجر مشخص شده، آجر دیگری را خارج کنید. به این ترتیب مرحله به پایان میرسد و شما به مرحله بعد میروید.

دانلود Brickscape 1.26.2 - بازی پازلی و فکری جعبه برای اندروید

بازی Brickscape نیاز به اتصال به اینترنت ندارد.بازی به نظر آسان است ولی در مرحله های بالاتر بازی سخت تر و همچنین سرگرم کننده تر می شود. میتوانید از بین ۵ سطح بازی یکی را انتخاب کنید.این ۵ سطح از ساده تا بسیار دشوار است.

این بازی فکری محدودیت زمانی ندارد. با تمرکز روی جعبه ها و منظم کردن آنها میتوانید مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید و رکورد بزنید. بازی را به دوستان خود معرفی کنید و با آنان رقابت کنید.بازی Brickscape به طرفداران و دوستداران بازی های فکری پیشنهاد میشود.