Fearless Wheels یا رانندگان جسور نام یک بازی محبوب و پرطرفدار از دسته بازی های مسابقه ای میباشد که توسط تیم True Bits و با امتیاز ۴٫۴ در مارکت اندروید منتشر شده.

پیش روی شما یک بازی مسابقه ای فوق العاده مهیج و پرطرفدار قرار دارد که به صورت ۳d طراحی شده است.این بازی برای طرفداران بازی های رانندگی و مسابقه ای بسیار مناسب است زیرا تمامی فاکتورهای لازم برای اینگونه بازی ها را در خود جای داده.

دانلود Fearless Wheels 1.0.22 - بازی ماشین سواری رانندگان جسور برای اندروید

در ابتدا شما اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب میکنید تا با آن مسابقه را شروع کنید.در طی بازی میتوانید قابلیت های اتومبیل خود را ارتقا بدهید و یا ماشین های جدید و قدرتمندتر را آنلاک کنید.به ازای هر مسابقه شما امتیاز کسب میکنید که میتوانید آنرا با امتیاز سایر بازیکنان در سراسر جهان مقایسه کنید و رکورد بزنید.

همچنین میتوانید مسیر ها و خیابان های سفارشی را آنلاک کنید و خود را به چالش بکشید.علاوه بر بازی تک نفره شما با اتصال به اینترنت میتوانید با دوستان خود رقابت کنید. مهارت های رانندگی خود را برای تبدیل شدن به نفر اول جهانی، بکار بگیرید.

Fearless Wheels یکی از بهترین بازی های مسابقه ای یا ریسینگ میباشد که توسط بازیکنان سراسر جهان تایید شده است.پس خود را برای یک مسابقه ی هیجان انگیز آماده کنید.

گرافیک ۳d بازی سبب میشود که بازی از حالت خسته کننده خارج شود و ساعت ها سرگرمتان کند.