Darkland یا سرزمین تاریکی یک بازی سرگرم کننده از دسته بازی های ماجرایی و ساخت استودیوی SENSPARK CO., LTD میباشد که امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده و با قیمت ۰٫۹۹ دلار در مارکت اندروید منتشر شده.

شما بیلی را کنترل خواهید کرد که یک بلوک سفید است. او در Darkland گم شده است. این یک مکان بسیار خطرناک است. او نمی داند چرا اما باید فرار کند. بیلی یک نینجا یا یک جنگجو نیست، اما اکنون او باید به تنهایی مبارزه کند و راهی پیدا کند. تنها راه خروج، دروازه است.شما با کنترل و هدایت بیلی به او کمک میکنید که دروازه را پیدا کند و از آن مکان خطرناک خارج شود.

دانلود Darkland 1.6 - بازی ماجراجویی دارکلند یا سرزمین تاریکی برای اندروید

در این بازی، دکمه های متحرک وجود ندارد، هیچ دکمه پرش مانند دیگر بازی ها وجود ندارد. برای حرکت و پرش فقط  لمس کنید و این چیزی است که شما باید بازی کنید. مراقب باشید و انگشت خود را آماده کنید. این یک بازی کاملا سخت است که شما قبلا هرگز مانند آن را ندیده اید. ممکن است چند بار قبل از اینکه سطح را کامل کنید بمیرید. اما در مورد مرگ نگران نباشید، می توانید بلافاصله دوباره امتحان کنید تا بتوانید بر روی بازی خود تمرکز کنید.

بازی Darkland سطوح مختلفی دارد که با اجتناب از دشمنان و موانع میتوانید سطوح را با موفقیت پشت سر بگذارید و به دروازه برسید.زمانی که شما دروازه را پیدا میکنید مرحله به پایان میرسد و به سطح بعدی میروید.

 

اکنون این بازی جذاب را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید.